غذای ما بهترین دارو استFOOD IS MEDICINE

قرص منیزیم 7 شرکت فلکسان – Flexan Mg7

منیزیم 7 فلکسان

قرص منیزیم 7 فلکسان (Flexan Mg7) حاوی 375 میلیگرم منیزیم و مقدار مناسبی از همه ویتامین های گروه ب، 100 میلیگرم تائورین (Taurine) و 600 واحد ویتامین D است. این محصول ساخت کشور آلمان و در جعبه های مقوایی و به تعداد 30 قرص عرضه می شود.

این محصول جهت رفع کمبود منیزیم در بدن و یا به عنوان قرص ب کمپلکس جهت تامین ویتامین های گروه ب می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای اینکه بدن از ویتامین های ب به شکل کامل استفاده کند نیاز به وجود ماده معدنی منیزیم می باشد که هر دو در این قرص وجود دارند.

اسید آمینه تائورین، منیزیم و ویتامین های ب موجود در این مکمل غذایی ترکیباتی هستند که باعث افزایش انرژی بدن می شوند و برای کسانی که دچار خستگی و کمبود انرژی، ضعف و گرفتگی عضلات می باشند و حتی ورزشکاران مفید است.

بررسی دقیقتر ترکیبات منیزیم 7 فلکسان

منیزیم (Magnesium)

بیش از 400 آنزیم و هورمون در بدن برای ترشح نیاز به منیزیم دارند. منیزیم کمک به پیوند کلسیم به استخوان ها به منظور ترمیم و حفظ سلامت آن ها می کند و وجود 600 واحد ویتامین د در این محصول در کنار منیزیم کمک به جذب کلسیم می نماید.

منیزیم خاصیت ضد استرس دارد و معمولا افرادی که زندگی پر استرسی دارند با کمبود آن مواجه می باشند اگر از افرادی هستید که در زندگی یا شغل خود با تنش روبرو می باشید منیزیم 7 یک محصول مناسب برای شما است.

از آنجا که فرم های مختلفی از منیزیم مانند سیترات، اکسید و غیره در این مکمل غذایی استفاده شده است جذب بالایی دارد.

مقدار مورد نیاز منیزیم برای خانم های بالغ حدود 300 میلیگرم در روز و برای آقایان تا 400 میلیگرم در روز می باشد.

آیا کمبود منیزیم شایع است؟ پاسخ بله است، کاهش کیفیت مواد غذایی، استرس، مصرف الکل و نوشیدنی های حاوی کافئین مانند قهوه و چای باعث کمبود این ماده معدنی مهم در بدن می شوند.

حتما بخوانید: آیا آنگونه که تبلیغ می شود کپسول امگا 3 فواید زیادی برای بدن دارد؟

تائورین(Taurine)

 تائورین یک اسید آمینه حاوی گوگرد است که کمک به تصفیه کبد، تولید انرژی و بهبود وضعیت موها می کند. این اسید آمینه به شکل طبیعی در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد.

ویتامین های گروه ب (B Complex)

فلکسان حاوی 2.2 میلیگرم ویتامین ب1،  2.8 میلیگرم ویتامین ب2، 48 میلیگرم ویتامین ب3،  6 میلیگرم ویتامین ب6، 150 میکروگرم بیوتین، 500 میکروگرم اسید فولیک و 7.5 میکروگرم ویتامین B12 است.

مقدار مناسب از همه ویتامین های ب در این مکمل غذایی وجود دارد.

ویتامین ب6، اسید فولیک و ب12 کمک به خونسازی می کنند و این محصول برای افرادی که دچار کم خونی می باشند مفید است.

ویتامین های گروه ب برای مو، پوست، اعصاب نیز مفید می باشند و به سیستم گوارش کمک می کنند تا آنزیم های گوارشی ترشح شوند از اینرو برای کسانی که دچار بی اشتهایی و یا پر خوری عصبی بوده مفید می باشند.

ویتامین د (Vitamin D)

ویتامین د کمک به جذب کلسیم می کند، برای فعالیت سیستم ایمنی و ترشح بسیاری از هورمون ها مورد نیاز است. توصیه می شود بزرگسالان روزانه 400 الی 1000 واحد ویتامین د مصرف نمایند.

حتما بخوانید: بهترین روش برای افزایش سایز سینه در خانم ها چیست؟

روش استفاده:

روزانه نصف یا یک قرص کامل همراه با آب بعد از غذا مصرف شود.

مدت مصرف:

ا الی 3 ماه یا مطابق دستور پزشک

موارد منع مصرف:

در بیماران کلیوی، زنان باردار و شیرده با نظر پزشک مصرف شود.

سایر توضیحات:

از آنجا که منیزیم 7 حاوی ویتامین های ب و سایر ترکیبات انرژی زا است توصیه می شود آنرا صبح یا ظهر مصرف نمایید تا در طی روز با انرژی و شاداب باشید و از مصرف آن بعد از ساعت 4 عصر خودداری کنید زیرا ممکن است باعث بی خوابی شبانه شود.

منیزیم ملین است و برای افرادی که دچار یبوست بوده می تواند کمک کننده باشد و مصرف آن در زمانی که فرد دچار اسهال است توصیه نمی شود.

حتما بخوانید: با عوارض و فواید بوتاکس آشنا شوید سپس تصمیم بگیرید!