غذای ما بهترین دارو استFOOD IS MEDICINE

فواید جینسانا فارماتون چیست و برای چه بیماری هایی مفید است

جینسانا

سافت ژل های جینسانا تولید شرکت فارماتون سوئیس و حاوی 100 میلیگرم عصاره ریشه جینسنگ پاناکس(Panax Ginseng) است که نام دیگر آن جینسنگ کره ای یا آسیایی می باشد. در طب سنتی چینی به این گیاه "شفا دهنده" گویند و قدمت استفاده از آن بیش از 2000 سال است. بروی این محصول نوشته شده G115 که منظور تهیه عصاره جینسنگ با روش و فرایند دقیقی است و مصرف کننده می تواند این اطمینان را داشته باشد که همه سافت ژل های جینسانا حاوی میزان دقیق و باکیفیتی از عصاره ریشه جینسنگ می باشند. جینسانا در دو بسته بندی 30 و 100 عددی عرضه می شود.

حتما بخوانید: چقدر مکمل های ال آرژنین در افزایش نعوظ آلت مردانه تاثیر دارند؟

نگاهی مختصر به خواص ریشه جینسنگ:

در باستان چینی ها هنگام جنگ و نبرد به سربازان خود عصاره جینسنگ می دادند و معتقد بودند مصرف آن علاوه بر افزایش توان جسمانی موجب افزایش شجاعت و قدرت تصمیم گیری و تمرکز می شود امروزه این تاثیرات از نظر علمی ثابت شده اند.

ریشه جینسنگ یکی از گیاهان دارویی برای تقویت غدد فوق کلیوی (آدرنال) است، تقویت این غدد سبب افزایش انرژی و توانایی جنسی در مردان و کنترل بهتر استرس می شود. افرادی که دچار تحریک پذیری، زود رنجی، خستگی مفرط و ناتوانی جنسی می باشند از خواص دارویی این گیاه می توانند بهره مند شوند.

بنا بر تحقیقات ماده موثر در ریشه جینسنگ، جینسنوزید می باشد که شبیه استروییدها در بدن است و گفته می شود دارای خاصیت ضد التهابی بوده و می تواند برای بعضی از بیماری ها مانند آرتریت روماتوئید و غیره مفید باشد.

جینسنگ حاوی ترکیبات مختلف دارویی دیگر از جمله یک سری از تتراسایکلین، ترتینوئین، ساپونین، پلی استیلن، ترکیبات پلی فنول و پلی ساکارید اسیدی نیز می باشد که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش قند خون و بهبود عملکرد مغز می شوند.

حتما بخوانید: آیا روشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان وجود دارد؟

طریقه مصرف:

روزانه یک الی دو کپسول بعد از صبحانه، بهترین زمان برای مصرف جینسانا و هر مکمل حاوی جینسنگ هنگام صبح است. از مصرف آن بعد از ساعت 4 بعد از ظهر خودداری کنید.

مکمل های جینسنگ را باید به شکل دوره ای (Cycle) مصرف نمود یعنی 1 ماه هر روز مصرف شود 2 هفته مصرف آن قطع گردد و در صورت نیاز با نظر پزشک مجددا دوره تکرار شود. مصرف بیش از 3 ماه حتما باید با تشخیص پزشک باشد.

موارد مصرف:

رفع خستگی و ضعف عمومی(البته در کنار درمان اصلی)

تقویت قوای جنسی در مردان

دوران نقاهت بعد از بیماری

ورزشکاران

حتما بخوانید: اگر به ناتوانی جنسی مبتلا هستید حتما زنجبیل مصرف کنید!

موارد منع مصرف:

زنان باردار و شیرده

افراد مبتلا به فشار خون

بیماران قلبی

بیماران کلیوی

افراد مبتلا به بیماری های انعقاد خون

تذکر: بدون تجویز پزشک از مصرف مکمل های غذایی خودداری کنید