غذای ما بهترین دارو استFOOD IS MEDICINE

نحوه آغاز درمان با دکتر دانیال نصیرزاده

Treatment

 جهت آغاز درمان و مشاوره بصورت غیر حضوری  لطفا آزمایشات زیر را انجام دهید. فرم مشاوره مربوطه را دانلود و پر نمایید و همراه با فیش واریزی به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می‌شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  یا از طریق واتس آپ یا تلگرام به شماره 66958106958+ ارسال نمایید. از زمان دریافت اطلاعات شما تا یک هفته بعد برنامه برایتان تنظیم و ارسال می‌شود.

آزمایشات مورد نیاز جهت درمان ریزش مو، مشکلات پوستی و رژیم درمانی :

CBC, Ferritin, TIBC, Iron, Zinc Serum, TSH, T3, T4, Vitamin D, LDL, HDL, Cholesterol, TG, FBS, Cortisol (8 AM), DHEA-SO4, Testosterone, Dihydrotestosterone (DHT)

چنانچه در شهر شما آزمایش DHT انجام نمی شود ایرادی ندارد سایر آزمایشات را انجام دهید. برای انجام آزمایشات باید 8 الی 10 ساعت ناشتا باشید و نمونه گیری بین ساعت 8 الی 8:30 صبح انجام شود. هر کدام از آزمایشات فوق را که قبلا انجام داده اید مشروط بر آنکه 6 ماه از زمان آن نگذشته باشد نیازی به تکرار نمی باشد.

آزمایشات مورد نیاز جهت برنامه بارداری:

CBC, Ferritin, TIBC, Iron, Zinc Serum, TSH, T3, T4, Vitamin D, LDL, HDL, Cholesterol, TG, FBS, Cortisol (8 AM), DHEA-SO4, Testosterone, Prolactin,  Folic Acid, Vitamin B12

دانلود فرم درمان ریزش مو

دانلود فرم رژیم درمانی

دانلود فرم پوست و زیبایی

هزینه مشاوره و تنظیم برنامه درمانی برای یک دوره 3 ماهه برای عزیزانی که از ایران می باشند 900,000 تومان و سایر کشورها 95 دلار است (هزینه را با توجه به شرایط اقتصادی ایران کمتر در نظر گرفته‌ایم). اگر خارج از ایران می‌باشید به وب سایت www.hairawakening.com مراجعه کنید.

لطفا و حتما قبل از هر گونه اقدام صفحه سوالات متداول سایت را به شکل کامل مطالعه نمایید تا درباره نوع و طول درمان و شانس کسب نتیجه اطلاعات کاملی کسب نمایید. برنامه تنظیمی از طریق واتس آپ، تلگرام یا ایمیل به انتخاب شما ارسال می گردد، لطفا در فرم مشاوره ذکر نمایید از چه طریق تمایل به دریافت برنامه خود را دارید.

نظر سنجی:

از عزیزانی که دوره درمان را با بنده آغاز نموده اند خواهشمندم جهت کمک به ارائه خدمات بهتر و همچنین اطلاع رسانی به سایر فارسی زبانان در سراسر دنیا از نتایج درمان خود، فرم نظر سنجی را پر نمایید. همچنین در صورت تمایل عکسی از قبل و بعد از درمان ارسال نمایید. جهت دانلود فرم نظر سنجی اینجا کلیک کنید.