غذای ما بهترین دارو استFOOD IS MEDICINE

بررسی سرم ضد ریزش مو اریکه – Erikeh Antichute Serum

سرم ضد ریزش مو اریکه

سرم یا محلول ضد ریزش مو اریکه (Erikeh) ساخت کشور فرانسه و حجم آن 30 میلی لیتر می باشد.

ترکیبات اصلی این سرم عبارتند از: زینک (روی)، ویتامین B6، ویتامین B5، ویتامین B3، ویتامین E، پروتئین سویا، عصاره گل چای ترش (Hibiscus Sabdariffa) و روغن کرچک هیدروژنیزه

سرم ضد ریزش مو اریکه ترکیبات ساده و مفیدی دارد. ماده معدنی روی موجود در آن باعث کاهش التهاب در پوست سر شده و به عنوان یکی از مواد معدنی موثر در جلوگیری از ریزش مو شناخته می شود. این سرم حاوی ویتامین های گروه ب و ای بوده که به رشد موها و سلامت آن ها کمک می کنند. فرم استفاده شده از ویتامین ها در این سرم به گونه ای است که براحتی جذب پوست و ریشه موها می شوند.

عصاره گل چای ترش موجود در این محصول باعث افزایش جریان خون در پوست سر شده که رشد موها را افزایش می دهد و همچنین کمک به کاهش چربی در منافذ پوستی کرده که رویش مجدد موها را آسان تر می کند.

پروتئین هیدرولیز شده سویا  در بسیاری از محصولات موضعی برای تقویت موها بکار برده می شود و براحتی جذب ریشه موها می گردد. مو از پروتئینی بنام کراتین ساخته می شود و جذب پروتئین سویا توسط ریشه موها می تواند به افزایش ضخامت تارهای مو و رشد موهای کرکی کمک کند.

حتما بخوانید: با پر فروشترین محلول های ضد ریزش مو در ایران آشنا شوید!

روغن کرچک هیدروژنیزه موجود در سرم اریکه فاقد اثر چرب کنندگی بر موها است اما دارای خواص روغن کرچک می باشد. روغن کرچک حاوی امگا 6 بوده و باعث لطافت پوست سر و تغذیه موها می شود و برای افرادی که موهای شکننده یا مو خوره دارند می تواند مفید باشد.

این سرم هم برای آقایان و هم بانوان قابل استفاده می باشد و برای تقویت موها و ریزش موی عمومی مناسب است. این محلول به عنوان محلول قوی برای رویش مجددا موها نمی باشد.

طریقه مصرف:

پس از شستشوی موها، سر و موهای خود را کاملا با حوله خشک کرده و سپس پوست سر را به این سرم آغشته کرده و کمی ماساژ دهید. حتما قسمت فرق سر خود را به این محلول آغشته نمایید. نکته مهم درباره این سرم عدم استفاده از آن در زمانی است که پوست سرتان چرب است زیرا در این حالت بدرستی جذب نمی شود. بعد از استفاده از این سرم نیاز به آبکشی نمی باشد. زمان جذب کامل این آن 2 تا 4 ساعت است. می توانید آنرا صبح و یا شب استفاده نمایید.

حتما بخوانید: آمپول بيوتين و بپانتن چیست؟ آیا واقعا در جلوگیری از ریزش مو موثر است؟

دوره مصرف:

به چند طریق می شود از سرم اریکه استفاده نمود.

1. هر 2 تا 3 ماه یک دوره (یک قوطی) از این سرم به شکل روزانه استفاده گردد.

2. یکروز درمیان از آن به عنوان سرم تقویتی استفاده و 2 دوره 3 ماه در سال تکرار شود.

3. مطابق  دستور و پبشنهاد پزشک یا متخصص زیبایی

لیست کامل ترکیات سرم اریکه:

آب، پروپیل گلیکول، پلی سربات 20، اتاکسی دی گلیکول پانتنول (پرو ویتامین B5)، نیاسین آمید(ویتامین B3)، گلیسین، پنتوکسی تانول، پروتئین هیدرولیز شده سویا، عطر، بوتیل پارابن، اتیل پارافن، ایزو بوتیل پارابن، پروپیل پارابن، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، روغن کرچک هیدروژنیزه PEG-40، دی متیل ایزو سوربات، عصاره گل چای ترش، متیل پارافن، سوربیک اسید، سدیم هیدروکسید

موارد منع مصرف:

مصرف آن در زنان باردار و شیرده با نظر پزشک انجام شود.

شرایط نگهداری:

در دمای اتاق و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

حتما بخوانید: قبل از مصرف با عوارض و فواید قرص فیناستراید آشنا شوید!